אבוטבול: "אנחנו רוצים להחזיר את ה-17 מנדטים שחלקם עברו לליכוד"

    אסתי פלד No Comments on אבוטבול: "אנחנו רוצים להחזיר את ה-17 מנדטים שחלקם עברו לליכוד"

    המועמד לכנסת ה-21 מטעם ש"ס, משה אבוטבול התראיין ל'מהדורה המרכזית' | קמפיין ש"ס: "יש כאן מבצע הכל כלול אתה בוחר ש"ס ומקבל גם את ביבי בחבילה אחת" | ערכים ומסורת: "ישנו ציבור מסורתי ענק במדינה, אבל אף מפלגה לא מדברת על קדושת השבת על המסורת, אנחנו המזוזה של המדינה" | האזינו

    משה אבוטבול צילום: פלאש 90
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית בית שמש לשעבר, והמועמד לכנסת של מפלגת ש"ס משה אבוטבול, התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על הריאיון שהתפוצץ בתקשורת, קמפיין ש"ס להחזרת המסורתיים שברחו לליכוד.

    הראיון שהתפוצץ: "הריאיון היה דמוקרטיה במיטבה, נתבקשתי לעלות לשידור להסביר את עמדת ש"ס על אוטובוס השבת של העבודה, וזה לא היה נאה כנראה לרינה מצליח ואז היא זרקה אותי משידור".

    קמפיין ש"ס: "בש"ס יש את טובי המוחות, ואנחנו מזהים שצריך להביא את מאגר הקולות שלנו, שם יש את המאגר הבסיסי ואלו בני התורה, והמאגק הרחב הוא המסורתיים, אבל הנקודה היא איך לעורר את הציבור המסורתי, אנחנו המזוזה של המדינה אבל שאנחנו בחיבור מאוד גדול עם הממשלה, יש כאן מבצע הכל כלול אם אתה מצביע ש"ס אתה מקבל גם את נתניהו. היינו כבר 17 מנדטים שחזרו לליכוד ואנחנו צריכים להחזיר אותם חזרה אלינו".

    דו ספרתי: "אף מפלגה למעט יהדות התורה לא מדברת על השבת ועל ערכי ישראל. אנחנו רוצים לקבל מעל 10 מנדטים בעזה"י בבחירות הקרובות".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות